aveski wczasy narty wyjazd

Procedura sprzedaży

Biuro AVE ACTIVE - czym można służyć?

Biuro czynne od poniedziałku - do piątku 08.30 - 16.30, w środy 11.00 - 19.00
    ZAPOZNANIE SIĘ Z OFERTĄ ORGANIZATORA AVESKI

  • Wizyta w Biurze: ul. Gawronów 20 Katowice - Brynów
  • Kontakt z Działem Obsługi Klienta
    telefoniczny: (032) 205 38 30 komórkowy (tylko awaryjnie): +48 602 231789
    fax.: (032) 205 38 28
    GG: 7261792
    Skype: aveski
  • Zapytanie elektroniczne na adres e-mail:aveski@vp.pl


  • NASZ  STAŁY adres Działu obsługi Klienta to: info@ave.turystyka.pl
  • Zapytanie elektroniczne o organizację grupy: ave@ave.turystyka.pl
  • Informacja na stronie  www.aveski.pl
  • Dodatkowo na naszej stronie touroperatorskiej www.ave.turystyka.pl pod hasłem wczasy zimowe jest tez wpisana oferta AVESKI
  • W Biurze lub na stronie internetowej można zapisać się do listy NEWSLETTER-ów czyli komunikatów Biura AVESKI o dostępności miejsc na naszych wyjazdach
  • Terminarz imprez z oferty AVESKI można zapoznać się z nim na stronie www.aveski.pl
WYBÓR PROGRAMU:
Oferta programowa Biura AVE ACTIVE została jest zaprezentowana wg form aktywności wypoczynki:

  • AVE SKI - organizator wczasów zimowych
  • AVE CYCLE  - organizator wyjazdów rowerowych
  • AVE RELAX - aktywny wypoczynek na wczasach
  • AVE AQUA  - kursy, szkolenia, wyjazdy windsurfing, kitesurfing, zeglarstwo, kajakarstwo
  • AVE MONTIS - wyprawy górskie
  • AVE PELEGRINUS - piesze pielgrzymki, pielgrzymki
    Każda oferta programowa trasy określa:
  • Termin
  • Miejsce oraz godzinę wyjazdu i powrotu
  • Trasę programu oraz miejsca na trasie
  • Koszt imprezy (często uzależniony od ilości uczestników)
  • Określone świadczenia w cenie i poza ceną
  • Koszty zwiedzania
  • Warunki sprzedaży i uczestnictwa

BIURO ZASTRZEGA SOBIE PRAWO ZMIAN W PROGRAMIE

    WARUNKI PŁATNOŚCI (określa program)
    Można wpłacać 100% kwoty lub ratalnie: przy zapisie: zaliczka do 30%, ostatnia rata:
  • przy grupach z własnym dojazdem płatna na 21 dni przed realizacja programu
  • przy grupach autokarowych płatna do 30 dni przed realizacją programu
  • przy grupach samolotowych do 50 dni przed realizacją programu
    ZAPIS i SPRZEDAŻ OFERTY
    NIE TRZEBA OSOBIŚCIE PRZYBYĆ DO BIURA ABY się zapisać.
    Zapisy następują od momentu ogłoszenia oferty do dnia zamknięcia listy.
    Jeżeli zdecydowałeś uczestniczyć w imprezie zorganizowanej przez Touroperatora AVE
    W imprezie z AVE SKI czy z czy z AVE CYCLE czy z AVE RELAX czy z AVE AQUA AVE MONTIS czy z AVE PELEGRINUS należy:
    JAK najszyciej  złożyc do Biurze:
  • osobiście
  • drogą elektroniczną
  • on-line ze strony internetowej
  • faxem

  • ZAPYTANIE O DOSTEPNOSC MIEJSC - w postaci formularza zapytaniowego on-line
    Arkusz określa kod wybranej oferty, termin oraz wybór preferencji Klienta: pokoj ( np. zapytanie o pokój 1-os.), dojazd, ubezpieczenie czy świadczenia dodatkowe
  • w ciagu najpóźniej 2 dni roboczych otrzymają Państwo informacje o statusie Państwa zapytania

    JEŻELI
    BIURO AVESKI
    POTWIERDZI DOSTEPNOSC MIEJSC
    a KLIENT
    POTWIERDZI CHĘC REZERWACJI - następuje okres WSTEPNEJ REZERWACJI który trwa do momentu podpisania umowy i wpłaty zaliczki
    UWAGA! Rezerwacja wstępna po wysłaniu umowy jest ważna do 14 dni od daty jej wysłania
    BIURO
    Przygotowuje w 2 egz umowe, których integralna częścia są:
  • program
  • warunki uczestnictwa
  • formularz zgłoszeniowy z danymi osobowymi identyfikującymi uczestnictwa a konieczne do jego ubezpieczenia.

  • Formularz potwierdza wybrane preferencje jak np. pokoj 1-os., miejsce zbiórki i połaczen antenowych, rodzaj ubezpieczenia, rodzaj transportu
    Jak również
    Ostateczną cenę po podsumowaniu przysługującym klientowi zniżek lub zwyżek
    dane osobowe identyfikujące uczestnika
    skontaktować się z Biurem w celu wypełnienia formularza umowy ( w którym określa się kod imprezy oraz preferencje czyli np. jaki pokój lub jakie świadczenia dodatkowe nas interesują) na podstawie którego Biuro w 2 egz. umowę prawną pomiędzy uczestnikiem a Organizatorem lub podać dane osobowe konieczne do umowy w celu jej przygotowania.
    UCZESTNIK: Po otrzymaniu umowy i po zapoznaniu się z programem, warunkami uczestnictwa aby stać się uczestnikiem danej imprezy turystycznej:
  • podpisuje umowę w 2 egz. wypełniając dane osobowe oraz potwierdzając wybór świadczeń i preferencji
  • dokonuje wpłaty zaliczki lub całości kosztów na wskazane konto AVE
  • dostarcza do Biura lub odsyła listownie ( poczta lub elektronicznie) 1 egz. umowy oraz dowód wpłaty

Umowa z Biurem nie nabiera mocy prawnej bez wpłaty zaliczki.
Wraz z podpisaniem umowy i po dokonaniu wpłaty zaliczki Klient staje się pełnoprawnym UCZESTNIKIEM imprezy


OBOWIĄZKI STRON WYPŁYWAJĄCE Z UMOWY

    AVE
  • zawiadomienie w formie pisemnej uczestników o cenie ostatecznej po zamknięciu listy wg daty określonej w programie ( najpóźniej na 21 dni przed realizacją)
  • wystawienie faktury imiennej
  • w dniu wyjazdu przez Przedstawiciela Biura dokonuje wręczenia Faktury oraz zwrotu ewentualnych nadpłat z tytułu liczby uczestników
  • realizacja imprezy zgodnie z programem
  • w przypadku rezygnacji uczestnika dokonuje zwrotu kosztów zgodnych z udokumentowanymi poniesionymi kosztami rzeczywistymi oraz kosztami manipulacyjnymi do 15 dni po realizacji imprezy
    UCZESTNIK
  • dokonanie 100% płatności do podanej w programie terminu i dostarcza do Biura dowód wpłaty ( ksero faxem lub e-mailem) - nie dotrzymanie terminów płatności może być podstawą anulacji umowy uczestnictwa
  • powiadomienie Biura o chorobach (zwłaszcza przewlekłych), zgłoszenie osób niepełnosprawnych, ewentualnie przedłożenie zezwolenia lekarskiego w przypadku osób chorych
  • przedłożenie zaświadczenia rodziców od osób poniżej 18 - go roku życia
  • pisemne zawiadomienie Biura o ewentualnej anulacji umowy i rezygnacji z wyjazdu
  • przestrzeganie warunków uczestnictwa
    ORGANIZATOR ZAPEWNIA
    Zgodnie z ustawą o usługach turystycznych Touroperator AVE posiadający zezwolenie Wojewody Śląskiego nr 812 oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w Zakładzie Ubezpieczeń ‘ SIGNAL IDUNA” ma obowiązek zapewnić:
  • ubezpieczenie KL i NNW
  • opiekę licencjonowanego Pilota // Przewodnika // Rezydenta
    ORGANIZATOR POLECA
  • w celu podróżowania posiadać ważny PASZPORT, ewentualnie Dowód osobisty ( tylko w krajach EU)
  • zapoznać się z obowiązującymi przepisami celno-dewizowymi
  • zapoznanie z poradnikiem TURYSTY ( w biurze lub na www)
  • zapoznać się z kosztami zwiedzania ( nie zawsze są w cenie imprezy)
  • skorzystać z dodatkowych świadczeń ubezpieczeniowych jak:
    od rezygnacji z imprezy lub ubezpieczenie bagażu, rzeczy wartościowych czy specjalistyczne w przypadku turystyki kwalifikowa

Wyszukiwarka Alternatywna ofert na dojazd własny.

POGODA

Włochy 5°C
Francja 8°C
Polska 8°C
Austria 5°C
Szwajcaria 7°C
Izrael 21°C
facebook
logo Ave Active